nedeľa 2. septembra 2018

Šmrncovka

Háčkované čiapky so šiltom sa mi páčili len výnimočne a ja sama som pekný a pevný šilt nevedela uháčkovať.
Po dlhšom snažení som prišla ako na to, dokonca sa mi podarilo vytvoriť postup, ktorý je úplne jednoduchý. Môžete si ho kúpiť na Sashe a Fler




Háčkovať túto čiapku je zábava, myslím si, že nezostanete len pri jednom kúsku. Výnimočná je aj v tom, že sa háčkuje v jednom kuse, ani pri robení šiltu nemusíte priadzu nadväzovať. Alebo si ju môžete urobiť aj bez šiltu.


Návod - inštrukcie pre uháčkovanie vlastnej šiltovky (pdf, 13 strán) obsahuje:
- popis potrebného materiálu: 4 a 5mm háčik, priadza
- zoznam použitých stĺpikov so skratkami: krátky stĺpik, dlhý stĺpik,  link na videopostup pre špeciálny stĺpik
- skúšku hustoty háčkovania: 6ks a 10 riadkov = 5cm
- inštrukcie pre uháčkovanie šiltovky pre veľkosť 0-1r., 1-3., 4-10r., tínedžer/dospelý - spolu 11 veľkostí postupne od 36cm po 58cm
- inštrukcie pre uháčkovanie kveta
- 2 schematické nákresy
- 3 fotografie




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára