sobota 22. novembra 2014

BEZ HRANÍC

 

Na začiatku bola priadza so vzhľadom ručne pradenej (handspun) priadze, inšpirovala ma k vytvoreniu tejto čiapky. Vďaka nepravidelnému efektu nebolo potrebné vymýšľať vzor, použila som len dlhý stĺpik a retiazkové očkoOzdobila som ju tromi kvietkami, dva z nich sú rovnaké, jedna je ružička

  
Bez hraníc - NÁVOD na háčkovanú čiapku
 
 
Vyskúšala som ju uháčkovať v inej farebnej kombinácii, inšpirovala som sa jeseňou. Čiapku som háčkovala viackrát a v rôznych veľkostiach. Myslím si, že pristane dievčatám v každom veku, aj preto som ju pomenovala Bez hraníc.
 
 
 Bez hraníc 2
 
 
V chlapčenskej verzii som čiapku urobila so šiltom a ozdobila gombíkmi.
 
 
Chlapčenský set - skladom (nižšia cena)
 
 
 
Ak si chcete uháčkovať túto čiapku, ponúkam vám návod, ktorý je dostupný na SaShe a Fler.
 
Nájdete v ňom:
 
- 4 strany vo formáte pdf
- zoznam použitého materiálu: priadza, 8mm a 4mm háčik
- skúšku hustoty stĺpikov: 8 DS a 5 riadkov = 10cm
- zoznam skratiek
- inštrukcie pre uháčkovanie čiapky vo veľkosti 48 - 50cm
- inštrukcie pre uháčkovanie veľkého kvetu a malého kvetu (ružičky)
- 3 fotografie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára